پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3409
-
الف
+

تبریک بینندگان آی‌فیلم به مناسبت میلاد امام حسین (ع)

بینندگان آی‌فیلم به مناسبت میلاد امام حسین (ع) با ارسال پیام این روز عزیز را تبریک گفتند.

بیننده‌های آی‌فیلم به مناسبت میلاد امام حسین (علیه السلام) و گرامیداشت روز پاسدار با ارسال پیام‎های مناسبتی فراوان این روز عزیز را  تبریک گفتند.

شبکه آی‌فیلم هر روزه هزاران پیام با موضوعات مختلف دریافت می‎کند و امروز هم بیننده‌ها با توجه به میلاد امام حسین (علیه السلام) و گرامیداشت روز پاسدار ارادت خود را با ارسال پیام‌هایی زیبا به اثبات رساندند.

در زیر به تعدادی محدود از این پیام‎ها اشاره می‌کنیم:

سیدمحمدمهدی از شهرکرد: ای دلنواز قاری قرآن خوش آمدی؛ در بیت وحی با لب خندان خوش آمدی؛ ای العطش، ترانه قبل از ولادتت؛ مادر فدات با لب عطشان خوش آمدی. میلاد امام حسين (علیه السلام) و روز پاسدار مبارک باد.

۷۰..........۰۹۱۳: میلاد حسین نوگل زهرا شده امروز؛ گیتى ز رخش طور تجلا شده امروز؛ ده مژده جانبخش به عالم ز قدومش؛ زیرا كه در رحمت حق وا شده امروز. ولادت امام حسین (علیه السلام) بر آی‌فیلمی‌های عزیز مبارک باد.

اکبر صالحی و مریم رسومی از رودان: با سلام به آی‌فیلمی‌های عزیز. میلاد با سعادت امام حسین (ع ) و روز پاسدار به تمام مسلمین تبریک عرض می‌کنیم.

محمدحسین از اصفهان: ما از این خیمه تمنــای تو داریم حسین؛ از همین جا سر سودای تو داریم حسین؛ هوس کرب و بلا هست به دل بسم الله؛ چشم امیــد به امضای تو داریم حسين.

محمدرضا شيرازی از داودآباد اراک: ای پادشاه عالم عشقت به سینه دارم؛ در قاب سینه خود عکس مدینه دارم؛ دارم ولایت تو، در دل محبت تو؛ سرمست جام عشقم، در شام تولد تو . تولد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت امام حسين (ع) مبارک. 

سمیه از چالدران: میلاد حسین خون بهاى دین است؛ این عید، حیات شیعه را تضمین است؛ امروز فرشتگان به هم مى‌گویند؛ احیاگر آیین محمد این است. روز پاسدار را به تمام پاسداران عزیز تبریک می‌گویم.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر